Best Wooden Toys In Miami Near Me

Add my business

1. Happy Monkey

LEAVE AN OPINION
26 reviews
Happy Monkey
Location
5
Products/Services
5
Possibility of Parking
5
Attention
5
Prices
5

Address: 8210 NE 2nd Ave, Miami, FL 33138

Schedule: Closed ⋅ Opens 11AM

Telephone: (786) 615-3512

Guy: Toy store



Near Happy Monkey:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Happy Monkey: what do users think?


Kate Walsh: I’m a grownup but don’t tell me that when I go to Happy Monkey! I love it just as much as my daughter! We have made it our weekly outing. They have the best of everything and when I’m not buying gifts, I get to add a little something to my Maileg collection.

Megan Peterson: I am absolutely blown away with the customer service at Happy Monkey! I ordered a dress from this boutique for my daughter for my brothers wedding. Unfortunately the dress never arrived. Though I am abundantly grateful for shipping insurance, Nicole went above and beyond to accommodate my situation. She personally called, sent pictures, and worked with me to see my needs were met. I will be a Happy Monkey customer for life!

Ksenia Kondratieva: Hidden gem of Miami! Visit to this toy store is a part of our weekly routine. Happy Monkey has the most amazing toy selection, high quality, beautiful, well priced. Customer service is ALWAYS above and beyond! There is a cute area at the entrance for the kids to play, so you can fully enjoy your shopping experience!:) Also, if you are Maileg fan, Happy monkey has the best selection. Everything about this store is just magical from its energy and decor to its inventory and customer service! Did I mention Happy Monkey offers points reward program?

_ D: I ordered some in-stock Grapat marbles and some baby nins from Happy Monkey, and everything was packed beautifully in the original product boxes, and arrived in record speed. They sent me emails confirming with my order was placed, shipped, and delivered, which was nice. As a head's up, they also offer pre-orders for some out-of-stock items, but if an item is listed for pre-order, it will say so alongside the item name and on the product page.

Nicole Couture Dandrea: Happy Monkey has been my favorite source for many HTF items even though I'm all the way in Oregon. Preorders help me secure my spot and shipping is always prompt once items are in stock. I also really love the thoughtfulness and care the owner puts into her business, her decisions, and how she interacts with her shoppers. Can't wait to see what's new in the shop; I'm a repeat and frequent customer for sure!

Cynthia Enghauser: I recently made a purchase from Happy Monkey Shop and could not be happier! Their online shop selection was great. Even in the midst of the pandemic they had a wide range of high, quality children's items and toys. I received my order quickly (a pleasant surprise as I'm out of state). When I reached out with an order inquiry I found the staff response to be quick and friendly. Will definitely purchase from them again.

Vanessa Steelman: Nicole is unbelievably helpful and has a very fast turn around time On shipping. she’s extremely knowledgeable about the industry too! The store has a wide variety of toys and if they don’t have it, she’ll help you get it. Prices are very reasonable too. Couldn’t ask for a better local shop to buy from!

Samantha Simeon: So happy to find this store! I had no idea such a wonderful store was so close to me till recently, and their selection of toys was just what I have been on the hunt for. When I went in to look for a few things the woman who was working that day was extremely sweet and helpful and the being in the store felt comfy/homely. I can’t wait to buy more things from here soon.

J Bourg: Greatly appreciated Nicole's service and commercial gesture when an online order had a bit of an issue with shipping/delivery to an international address. Very responsive and responsible to find a good solution when things go wrong.

Alexi Poston: I don’t even know where to start. There were things I purchased on the site that were not even in stock and there was no disclaimer saying they were not in stock. After weeks I finally emailed them and they said that they didn’t even have the items stock still and sorry for the zero communication. The rest of my order had said it was shipped, but did not actually ship for another week. Then another week goes by and they still have to emailed me and I still haven’t received the rest of my stuff. I email them again and they STILL haven’t received it. This is about 3 weeks now. And they did not let me know again. I received attitude when I continued to contact them about my missing orders. HORRIBLE communication and customer service. I will never shop here again. Such a disappointment. Edit to add: the owner is trying to act like I was upset about an item that I knew was preorder not shipping fast enough. This is incorrect as I’ve tried explaining to her multiple times. There were multiple items displayed for sale on the site that I purchased and she failed to tell me she did not actually have the items until I emailed her. They were no listed as preorder on the site. Not only myself, but my husband were disappointed in the way I was spoken to in the emails. And I was not offerered the items I had had weeks long issues with, until I brought it up myself. They felt as if they were always right and did not even try to understand what I was saying. I do not appreciate the company trying to cover up the issues with my experience with a false response. After they persistently were emailed me telling me to take down my review, now they are trying to falsify my statement.
Response: Hi Alexi, Thank you for taking the time to give us your feedback. I’m sorry you didn’t have a good experience with your order. We are a very small business and we work very hard to provide great and caring customer service and it makes me sad to see your review. Your order was placed on Nov 2nd and it included one preorder item. I think the perception of us taking a long time to ship came from the fact that by default all items in an order including a preorder item(s) ship once all items are available. We received the preorder item on Nov 10th and packed your order that same day. The 11th was a holiday so USPS picked it up on the 12th. According to the tracking, you received the order on November 16th, which seems to be pretty good shipping from Miami to Hawaii for USPS ground. When we were packing your order on the 10th we realized there had been a mistake in our inventory and 2 small items in your order were out of stock. We were waiting on updates from our suppliers for shipping so we couldn’t give you an update right away. We didn’t want to hold your order for those two items and we wanted to ship it quickly so it could arrive before Christmas so the order was shipped. I offered a refund on two occasions when you reached out to us as the items seemed like they were going to take too long. You said you didn’t want a refund and preferred to wait for the items but were unhappy with the time it was taking so we processed the refund for them. It makes me sad to read that you think we had a horrible communication with you and gave you attitude. I went back to our emails and they all were cordial and I replied very quickly to all of them with the updates I had at the moment. We didn’t feel good about your experience and once we received the backordered items, we shipped them at no cost for either the merchandise or the shipping. We were happy to see that you received them before Christmas as the initial intention was:) Thank you again for your feedback and we hope your little one enjoyed the beautiful gifts you got for him. Kind Regards, Nicole

2. A to Z Toys

LEAVE AN OPINION
91 reviews
A to Z Toys
Location
5
Products/Services
5
Possibility of Parking
5
Attention
5
Prices
5

Address: 728 Arthur Godfrey Rd, Miami Beach, FL 33140

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM

Telephone: (305) 532-5250

Guy: Toy store



Near A to Z Toys:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

A to Z Toys: what do users think?


Dr. Maham Shehzadi: I bought teady bear toy from A to Z shop online. Got same as shown in picture and told. Price is very reasonable. With best quality. Fast delivery.SatisfactoryHighly recommend!

Janice Yeager: The selection of toys curated here is exceptional. Every toy we have either purchased or received as a gift from this store have been our son’s absolute favorites. At least from the perspective of toys from birth to 18 months, we have been extremely impressed by the thoughtfulness of all things stocked -the right size for gripping, the appropriate sounds and textures to keep their interest, and just a good selection of smart and PURPOSEFUL children’s’ toys. We will continue to come back and pay the premium, knowing any item we take off the shelf will be a hit.

Simon Woods: Such a cool store. Old timey. They have every toy imaginable and know their products well. Highly recommended

Alistair Cooper: The store has double the inventory it can reasonably store. Aisles are cluttered with unstable piles of boxes. Customers having to back up and lean against shelves to allow others to pass. I bought 7 little stocking-fillers expecting the total to be around $50-60. It was $136. I’m all for capitalism and supporting independent stores but gouging customers $6 for an eraser or $6 for a tiny rubber egg that cost <10c per unit to make is just a middle finger to customers. This store is like a parody of all the reasons small retail businesses are closing. The owner will deserve Darwin’s wrath when it comes for this business.

Scott Henderson: We visited this toy store for the first time, and I have to agree it’s quite an experience. It is so jam packed that it can be difficult to see anything, but the owner is helpful. This is a great store to find a special gift, but items are seriously overpriced. I was charged more than double for the same toy asTarget’s price and twenty dollars more than Nordstrom’s price. I want to support local businesses, but wow!

Talia Lifschutz: amazing toy store! great place to get gifts for kids all ages!

Mott Marvin Kornicki: Great selection of toys and arts supplies- on Arthur Godfrey Road 💨 Miami Beach

jose cabrera: Great independent toy store. The location might not be big but the store is packed with toys from floor to ceiling. This store carries many toys bigbox retailers do not. If you're looking for a toy that will give that WOW effect to your kid or gift, this is the toy store you have been looking for. I have been coming here for years the staff is very knowledgeable and always provides great customer service.

Romy L: We love A to Z! Fantastic toys and the owner is extremely helpful giving suggestions for kids of all ages. They also do beautiful free wrapping for the holidays.

Sol Hernandez: I absolutely love this toy store! I’ve been coming here for years, If your reading this review please take the time to stop by with your tittle one and check it out. My husband went in for the first time today and said I felt like a little kid again walking in. The owner is unbelievably kind and genuine. We bought a Electric baby pink Vespa for our 3yr who accidentally broke it the same day. The owner fixed it the very next day no charge. Our heart as a family is so happy knowing this store exist and look forward to buying many more toys for years to come.

3. Toy Factory Glow

LEAVE AN OPINION
6 reviews
Toy Factory Glow
Location
5
Products/Services
5
Possibility of Parking
5
Attention
5
Prices
5

Address: Miami, FL 33132

Guy: Toy store



Near Toy Factory Glow:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Toy Factory Glow: what do users think?


Terrance Carter: Excellent service

4. Toys and Playgrounds

LEAVE AN OPINION
4 reviews
Toys and Playgrounds
Location
4.8
Products/Services
4.8
Possibility of Parking
4.9
Attention
4.8
Prices
4.8

Address: 14 NE 1st Ave #303, Miami, FL 33132

Schedule: Temporarily closed

Telephone: (786) 953-8196

Guy: Toy store



Near Toys and Playgrounds:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Toys and Playgrounds: what do users think?


Dale XD: Ok the good reviews are bots this shop doesn’t exist it’s just a house and I went inside and they said there was never a toy shop there so there is nothing don’t go. Thank you

Tony Gil: Fake posting. Cimpany never existed, apparently

Samer Awada: Awesome service & toys

5. Mindworks Toys

LEAVE AN OPINION
10 reviews
Mindworks Toys
Location
4.3
Products/Services
4.2
Possibility of Parking
4.2
Attention
4.2
Prices
4.2

Address: Miami International Airport, Terminal E, 2100 NW 42nd Ave, Miami, FL 33122

Schedule: Closed ⋅ Opens 6AM

Telephone: (305) 869-3151

Guy: Toy store



Near Mindworks Toys:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Mindworks Toys: what do users think?


Mary Lee: There is an interactive lego area which is good fun. My daughter ended up in Build a Bear for her treat. The toys seem to be more expensive than usual but think as a treat on a visit to Miami then ok. We'll go back next time we're in Miami.

Md Maqdoom Mohiuddin: Well it's very difficult to find it... Shows it's near airport and when I try to visit I got into airport a was lost..... either the map went crazy or it's somewhere very difficult to find

José Luis Sánchez González: (Translated by Google) If you visit this place you will be convinced of its excellence (Original) Sí visitas a este lugar estarás convencido de su excelencia

6. Toy Town

LEAVE AN OPINION
15 reviews
Toy Town
Location
4.5
Products/Services
4.6
Possibility of Parking
4.5
Attention
4.5
Prices
4.5

Address: 260 Crandon Blvd #43, Key Biscayne, FL 33149

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM

Telephone: (305) 361-5501

Guy: Toy store



Near Toy Town:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Toy Town: what do users think?


Jorge Camps: Friendliest toy store in Miami! Great staff! Worth the trip to Key Biscayne.

Diana Mendoza: 4 stars for sheer variety and quantity of items and friendly service. It is a bit of a treasure hunt though with the way the store is laid out and displays are a bit cluttered. Found some unique items though. Also sells second hand items. Near several other kids' stores so this is an easy stop among others along the same theme.
Response: Hi Diana, thanks for the wonderful review of our toy store! We really appreciate the feedback and your support online. Come visit us again next time you're in the neighborhood.

Ola D: Excellent helpful service and great products. Everyone will find something!
Response: thank you Ola for your kind review

David McDanal: Great place to buy gifts for a kid's birthday party. They have been around a long time and are very helpful. I usually just show up and give the age and gender of the kids birthday and they help me find a great gift. Free gift wrapping as well. Excellent local business to support.

paul williams: Good variety of toys, qualities are good! I'm sure your kids will like this place!
Response: Thank you Paul for taking the time to write a review. Let us know next time you visit Toy Town.

MELISSA BOVOLENTA: Small but there is all! Perfect for gift!!!! In the island there are a many child and a lot of birthday parties, here you can find all you want. I take all here also for my son.
Response: Melissa, what a lovely review! Thank you for stopping by -- it's great to see we have something for everyone. Please know your family is always welcome here, so I hope we'll be seeing you back in again soon. -The Team at Toy Town

Jakub Olexa: Forget the large toy stores and give Toy Town a shot. The selection of toys is just superb and the staff is super helpful.

Marshall Steingold: What a great place. Friendly staff. Amazing selection of the best toys and more!
Response: Thanks Marshall.

Lolo Lacro: (Translated by Google) Toys(Original)Juguetes

7. Toy World Incorporated

LEAVE AN OPINION
308 reviews
Toy World Incorporated
Location
4.1
Products/Services
4.1
Possibility of Parking
4.2
Attention
4.1
Prices
4.1

Address: 7455 NW 41st St, Miami, FL 33166

Schedule: Closed ⋅ Opens 9AM

Telephone: (305) 593-9160

Guy: Toy store



Near Toy World Incorporated:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Toy World Incorporated: what do users think?


Atlanta Balloon Designer: I LOVE buying our balloons from this company. Customer service is excellent..shipping speeds are SUPER fast. Like, I just made my order two days ago and my shipment is here. Quality balloons, top notch service, and a huge selection of quality balloons. Your my number one go to spot for large orders of balloons. Thanks to everyone who helps get orders out quickly. You rock!!!

Valrie Reid: I like shopping at Toy World for my supplies needed. I find a variety of thingsfor gift baskets teddy ..ribbons etc. I've been shopping at Toy World for more than 10 years. I recommend stopping by and check it out. The owner and employees are very nice.

Marcos Rolon: I own Party Supplies and More and buy from Toy World balloon bags, they have quality balloons at great prices and their service model is excellent online. Highly recommended. MARCOS ROLON /PARTY SUPPLIES AND MORE LAS VEGAS NV

Sujheil Garate: Place is a disaster. Prices are not low enough for a uncomfortable purchasing experience. Limited parking Aisles wirhout information (You have to guess which direction walk) No A/C Long lines to pay (1 or 2 cashiers) Everything looks dirty

Gi Lambrus: Super customer friendly. The website gives you all the options. The quality is amazing d the products are great.Everything you need for your party, bday and season decorations

John Perez: This place is amazing.... everything you need for decoration, party etc. etc... and much more.

lydia rodriguez: They need to be more organized but is good and has good prices

Liz Gaucin: I ordered balloons for the first time from this store and I was amazed that as soon as I did the order online I received a notification via text message thanking me for the order and giving me the tracking number for my order which I was glad about. I just received my package on the exact date and I just want to say that I am definitely ordering again from them! Highly recommended!

Barbara Varona: Employees very helpful, BUT it seem to bother lady at register & also said something to employee, afterwards only got directions were to locate items, but they COULDN'T move. Not GOOD CUSTOMER SERVICE, you catch more bees with honey, instead of vinegar ( register). Gentleman who helped did an AWESOME customer service, till corrected.

Daniel Heinze: Their party supplies are awesome. You can find whenever you needed for the party. The prices are awesome. Its one of the party store’s hidden gem.

8. buybuy BABY

LEAVE AN OPINION
267 reviews
buybuy BABY
Location
3.7
Products/Services
3.6
Possibility of Parking
3.6
Attention
3.6
Prices
3.6

Address: 8241 W Flagler St ste 100, Fontainebleau, FL 33144

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM

Telephone: (305) 266-5324

Guy: Toy store



Near buybuy BABY:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

buybuy BABY: what do users think?


J. M.: Great service but barely enough staff. 😩Lines are super slow. The Customer Service is the ONLY thing open managing returns, exchanges, register, and purchases. All cash registers closed. 🙄😮‍💨☕🥤Lastly, why a store who it's niche are pregnant and lactating women, have NO WATER but sugary drinks after making a long cash register's line?

Christian M. Sevilla: They don't have a lot of staff in the mornings, which i understand as someone who has worked retail, however, the fact that they do returns, exchanges, and store pickup in the one or two registers open makes a 5 minute purchase a 30 minute ordeal. I learned how to do a Google review and post this waiting in line. They need to have a dedicated line for just purchases.

Tremayne Mccrary: My wife and I finally fell in love with a stroller for our upcoming baby girl. Seen it on display for $674 got it down just for the manager to tell us we can’t buy it. Because it’s an display item. Even though it had a price tag on it. “The manager response was because it’s just to show us the price of the item”. If item is now discontinued and you can’t order it online. They don’t have any in the store why is it up for display?

andres vnodarse: terrible service. I have less than a month with a team and I find out that they do not change anything, the store is not responsible for anything after it opens. lousy store not recommended

Aly BB: This is unbelievable!, I mean the items are great but just 2 cashiers for all that line!, the waiting time was like 35/45 minutes!!, disappointed !!! This is disrespectful to the customer!

Yarina Santana: I had a great experience . Fernando the sales associate was very knowledgeable about the product and was very patient in explaining all about it . He assisted with loading my item in car and accommodating it . Great manners and friendly personality.

Vini Miranda: The store is good, but the lack of information with their promotional sales was odd. The staff didn't even seem to be informed there was a sale going on and had to get information. Some of the employees were quite helpful but there was a particular guy near strollers session who pretty much didn't care about answering questions and his lack of care made us leave without buying anything that we had put on our cart.

Erika Villarreal: I have been to this store at various hours and various days (weekdays, weekends) and the line is always long and SUPER slow. I hate to see extremely pregnant women standing in line for so long. I purchased a humidifier for my daughter last week because she had a terrible cold. I got it home and when I went to set it up, I noticed that it had obviously already been returned as defective because it didn’t turn on. I wouldn’t be surprised if they put it right back on the shelf to sell it because it was still wet inside. Unfortunately it’s the only BUYBUY Baby store anywhere near here, otherwise I wouldn’t go there at all.

Patrick Camm: I am giving this store two stars because the employees are nice, but just about everything we touched was broken. How are you going to test recliners if they do not function. Good luck trying to match strollers and car seats. I recommend driving to the one in Pembroke Pines, it is a lot cleaner and the things function properly.

Nathaly Galdamez: My online order was canceled. I called customer service to help me out with the canceled product and this "customer service lady" was not able to help out in any way. The best she could do is give me a 20 dollar coupon when I originally saved 100 dollars on the baby crib I had ordered that was canceled on their part. I wasted 45 minutes on the phone with a lady that did not help me at all. This place has lost a customer. She did not want to honor another baby crib for me and did not even try to help me out. Very unhappy with their customer service.

9. EZPlay Jungle Gyms

LEAVE AN OPINION
8 reviews
EZPlay Jungle Gyms
Location
4.4
Products/Services
4.5
Possibility of Parking
4.4
Attention
4.4
Prices
4.4

Address: 3300 NW 41st St, Miami, FL 33142

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM

Guy: Toy store



Near EZPlay Jungle Gyms:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

EZPlay Jungle Gyms: what do users think?


Cristina Aguilar: I have the EZ Play Panda gym and my almost 3 year old loves it! The design is great, it is very sturdy, love the colors! She can spend the entire day playing on it. I love that you can fold it because I live in an apartment and space is limited! I also really love to have the option to stay home and practically have a park in my condo... do you not have to go out with the kids in this summer miami heat. I 100% recommend this gym!

Natalia Petryuchenko: Our 3 yr old absolutely loves his Panda gym and the first thing he wants to do every morning is go on the swing! Great way to keep him entertained and other kids love it as well when they come over to play. Very happy with it and highly recommended!

Eleonora Avakova: Awesome jungle gym!We bought it for our kids 2,5 and 5 years old and they are definitely in love with this playground. Most of their free time they spend there.Bright colors, easy assembly!! Everything is perfect!!! 5 stars!

K Yu: Please do not order from EZPlay. I ordered last month and it has been endless headaches and disappointments. My shipment came with 6 missing parts and I gave them another chance to provide the missing parts but they have broken promises to ship it again. I also posted a review on their website and they prevent poor reviews from being posted, this is poor practice. The koala is also great in photo but in real life the ladder is too narrow and ultimately product falls short for real life play in several ways. The product came with scratched on delivery and it is not the beautiful playground shown in photos. The company lacks integrity and I ultimately do not recommend them

Barbara Davidson: I have had a wonderful experience dealing with this company. They respond quickly to questions, comments and any kind of problem. I strongly recommend them.

Gulden Bookkeeping: Bought the Panda one as a gift and very happy with the playground. Love that it is made out of wood!

Alexander Turovsky: Great experience with the company. Customer service was excellent. Thanks Igor!!!

10. Target

LEAVE AN OPINION
1169 reviews
Target
Location
4.2
Products/Services
4.2
Possibility of Parking
4.3
Attention
4.2
Prices
4.2

Address: 3401 N Miami Ave Ste 100, Miami, FL 33127

Schedule: Closed ⋅ Opens 8AM

Telephone: (786) 437-0164

Guy: Toy store



Near Target:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Target: what do users think?


Yakup Content AI Manager: Definitely a go to place for groceries even if this place is not the cheapest they have super friendly staff and a lot of cool products.

M. J: Been to this Target and the one down south towards Dadeland. Never once had a issue. They have amazing items. I felt like more so the clothes have found me rather I finding them. Will surely be my go to stores for simple things. Even the items near the front of the store that is like $10 or below are impeccable. Feels like I have found so much treasure in these two Target stores.

Patrick Lopez: Men's room didn't have toilet tissue in either stall...I requested from an associate standing by..15 minutes.it never came !...these people from another country take advantage of out generosity in jobs, and do what they want, it's not their home, cleaning up their house ! It's people who supports the store to pay them ! I'm 67 yrs I needed to go...now I'll wait til I get home

abdelilah el hassani: The first Target store I've visited. It was a good experience : large, clean and well organized. Featuring all you may need, a needle as well as a Ferrari ( toy) 😉😂. Products of good quality and a great staff that answers all your questions . I recommend it as an interesting shopping option.

Shamika Martinez: I appreciated the availability of items and the cleanliness of the store. There's a great selection of children's clothes and shoes. The toy department is nice as well. The bathrooms needed a little more attention. I wanted to add that there's an employee named Valnise that always goes out of her way to provide great customer service. She is an asset to this location.

Mary Frenger: well, 1. Target stores have very good schedule. 2. there is a vast variety of products handy in a one-store in comparison to others. (would there be a Target in Bayside area?) 3. sometimes there can be some interesting clearance products. 4. Target is clean and organized. 5. personnel is very nice people.

Nicole Alejandra Castro Serrano: The best supermarket, well organized although some workers are not willing to help still the majority gave a great service, besides the location is splendid. Have parking spots, affordable and is next to good shops. Miami design district is just 6 minutes walking and wynwood is 8 minutes walking. Definitely midtown is one of the best locations in Miami.

Ju Barros: I wish I could give less stars. I had a TERRIBLE experience buying on target. It all started with the itens I bought with 2 DAYS DELIVERY taking a lot longer while just showing "on time", when I called they said I COULD NOT even CANCEL IT "I should check with FEDEX". When it was finally delivered it was the WRONG ITEM, after calling they apologized saying they " could replace it in ONE WEEK after I should get my order delivered, saying my second item was on it's way ... ALSO THE WRONG ITEM! Now I need to get the boxes ready to pick up so after they scan te labels I can get my refund.

Corie Rose Marketing: Not all Targets are the same. Glad I saw this one. A lot of snacks and food stuff. Their selection of t-shirts was fire this time, Rick and morty, metallica. They even had Lime scooters.

Mark Niagara: A decent Target store, but I hate paying $2 an hour to park in the attached lot. Why can't the store validate it so if you're spending money shopping, you get free parking? The Target store itself is nicely laid out with lots of stock and a decent grocery section as well. I like how they have a ton of clearance clothes for men on the racks and shelves. The change room Target staff were just hanging out talking, there must have been 6 staff there huddled together. Who's managing this store? The food court area with the Starbucks and Target food is the worst I have ever seen. We stood at the counter for 5 minutes and the girl at the cash today told us we had to get in line on the other side. I said, we've been standing here for 5 minutes, can't you just serve us next? She would not. We get in line and wait and wait and when we ordered two hot dogs she told us it would take 30 minutes. Unreal! That woman with her hair in a ponytail was so rude to us, I don't know how the management allows this poor treatment of customers. The sitting area of tables and chairs was dirty, we weren't staying.

11. Target

LEAVE AN OPINION
613 reviews
Target
Location
4.5
Products/Services
4.4
Possibility of Parking
4.4
Attention
4.4
Prices
4.4

Address: 7795 SW 40th St, Miami, FL 33155

Schedule: Closed ⋅ Opens 8AM

Telephone: (305) 262-5767

Guy: Toy store



Near Target:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Target: what do users think?


Wasted Century: The store itself is fine. But the customer service help is disgraceful ever since they changed to the new configuration. This afternoon there were 11 people standing in line and zero employees behind the counter. Everyone was in disbelief, including the lady first in line. She said she had been helped but it was taking forever. To top it off, a security guard named Emanuel smugly told us several times that we were not the priority. Drive thru is the priority. Emanuel seemed to think we should be willing to stand there forever. After all, drive thru is the priority. He repeated that 4 times, including after I said more employees should be assigned to the customer service desk. Emanuel directed us where to stand. After all, we're not a priority but we are a safety hazard, in his words. Emanuel made it perfectly clear he didn't care if any of us were ever helped. Drive thru is the priority. After Emanuel and his arrogant attitude departed, one fellow customer said, "Well it's nice to know I'm not a priority. Why do I shop here?" That's exactly what I was thinking. I am not only a customer but hold 251 shares of stock. That TGT stock is not cheap. It's scary if this non-priority attitude is widespread and impacts Target reputation.

Patricia Castillo: The customer service at the store is great, I've never had any issues whatsoever. They are always willing to help.

Personal Account: Drive up… drive up… drive up! It’s a game changer. The Bird Road store is more organized, efficient, and reliable than the Target in Dadeland Station.

Rebecca Hamrick: Always a pleasant experience. Store is always clean and organized and the lines are always well managed

LOREDANA RODRIGUEZ: I love Target it’s the favorite store of my family because there we find what we each like ❤️

gonzalo galiano: Ary from target tech helped me out greatly when buying Bluetooth headsets. He has excellent customer service and a great attitude. A gentle and straightforward manner able to solve any problem with ease. God bless him!

Maur Fitz: I LOVE TARGET!! Great selections, values, prices. My cashier, Mey, was very friendly, fast and helpful in saving me money. I was definitely in the Holiday spirit while shopping all the great items! Thank you Target!!

Hany Sardinas: Compared with last year experience it was amazing a person waiting for u at the door and had my iten in 5 minutes and took advantage to do some shopping at the store. Excellent service

LA BELLE MAR CORP: TARGET GIVES YOU GREAT PRODUCTS FOR A VERY REASONABLE PRICE

Larry Benton: At 8:30pm on a Monday, only 2 lanes were open and lines were stretching nearly half way down the store. Finally after 20 minutes of standing and not moving, they called for backup and opened 3 more registers. Store is open till 12am, so it wasn't like they were about to close. They need more cashiers full time.

12. Dollar Tree

LEAVE AN OPINION
1191 reviews
Dollar Tree
Location
4.2
Products/Services
4.3
Possibility of Parking
4.2
Attention
4.2
Prices
4.2

Address: 968 SW 8th St, Miami, FL 33130

Schedule: Closed ⋅ Opens 8AM

Telephone: (305) 421-0095

Guy: Toy store



Near Dollar Tree:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Dollar Tree: what do users think?


Mr. Ed: Always something nice to find at these stores. My only complaint is that some of the employees aren't very nice when asked for help. This seems to be the current norm at most of their stores.

Denise Sarabia: This is by far my favorite Dollar Tree in Miami because of the amazing staff ( Katiuska, which has been with them since 2008 and is so helpful always and very kind to my seven year old boy as well as Joe( store manager) and is always very friendly and has a very positive upbeat attitude that is contagious!! I can't forget Cristina which is just fabulous and friendly as well!! I shop quite often there( at least 3 times a week) and it is always so great to go in and see the staff so friendly every time I go and I appreciate them very much!!

Jefferson Perdomo: It's not like it used to be. A little bit messy and definitely not the same about the items you fin over there, but still an option to buy some things.

Techno America: Empty shells and store full of grumpy customers without any education and manners. Cashiers are polite but so slow! There is parking next to the building but is shared with Taco Bell so forget a about free parking. Stay away from this store at all cost.

J C: Excellent merchandise, well organized and stocked, the employees are helpful and professional. Can't beat the price even after $.25 increase.

Nynoschka Ocampo: Very disorganized, i asked manager who was doing balloons,, he answered,, the girl.. He was not pleasant at all.New years eve only one cashier and she had to do balloons too. One person was training, wrong time

Erdal Dönertaş: very nice place you can find anything

Kim Sheriff: Great friendly people clean store stockwell and the service is pleasant

Martin T: It's always a bit of a nightmare having to go to a Dollar Tree: always busy, things have been picked through and always a line to check out. However, it's always worth it to stock up on some money savers. Baking and cooking tools are always good, as are containers and storage. They also have a new craft section with glass cork bottles and such. Just get in there quick!

lourdes barquin: I like buying items in these stores. There's a great variety of products for a $1.00. You have to sort through items and check for sturdiness & quality. Usually buy kitchen, patio & bathroom items. Great to buy crafting supplies.

13. Learning Express Toys of Pinecrest

LEAVE AN OPINION
142 reviews
Learning Express Toys of Pinecrest
Location
4.3
Products/Services
4.3
Possibility of Parking
4.4
Attention
4.3
Prices
4.3

Address: 9529 S Dixie Hwy, Pinecrest, FL 33156

Schedule: Closed ⋅ Opens 10AM

Telephone: (305) 663-8699

Guy: Toy store



Near Learning Express Toys of Pinecrest:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Learning Express Toys of Pinecrest: what do users think?


Marivi Crystal: I am very unhappy with the way my daughter and I were treated as customers. I wanted an exclusive item that was one per customer. I wanted 2 sizes, a big one for me and a smaller for my daughter as we collect mommy and me items. They did not allow it, apparently she is not a customer? This is a toy store, children are in fact their customers or they wouldn’t even be in business. Everything I buy there is for her. The one time I wanted something for myself as well they said no. They lost 2 customers now and I won’t recommend their store to anyone. I wanted to add that my daughter lit up when I handed her the item but the owner who I was talking to didn’t even bat and eye. It was heartbreaking that she isn’t considered a customer in their eyes. My daughter is not an infant. She is 3 years old and she loves Squishmallows and has a collection of her own, plus grandma gave her $20 for her birthday. Also I asked the person I was talking to if she was the owner (or maybe I said manager) and she said yes, I even acknowledged a conversation I had over the phone about tonies with the owner and she didn’t clarify.
Response: We understand that you were disappointed but your review disappointed us as well. You did not interact with the owner, by the way, as I am the owner responding to your review. Rare Squishmallows are hard to get and we, as a small neighborhood toy store, don't get nearly the amount that we would like to keep all of our customers happy. We have to try to be fair and equitable when we do get them, which is why we only allow one per customer per day, so that we can make other children happy as well, while supplies last. Your infant daughter is not a paying customer. We understand that you wanted one of the stuffed animals too, but we have to instruct our hard working staff to adhere to our policies to avoid people taking advantage. Again, we understand your disappointment, but we are disappointed that you found our attempt to be fair and equitable deserving of a one star review.

Robertson Adams: Learning Express is a priceless trove of gifts for anyone who is into exploring the world and learning through doing. Anything from a Science fair project to a party plan could begin in this shop. Nice staff. Somewhat severe return policies though.
Response: Thanks! Please visit us again soon!

Megan Francis: Great place for squishmallows and probably the only store I've seen them discount the leftover holiday squish after the seasons past!
Response: Thanks! Please visit us again soon!

Jeff Bartel: This store is amazing!! It has everything I could want for my kids and nephews and nieces. They gift wrap for free, they always have great suggestions and ideas about toys and new things that are popular. The staff cares and is always helpful. Plus the store smells wonderful.
Response: Thank you! Please visit us again soon!

Ella Valdivia: Very nice store. I love buying squishmallows from there. They’re always in good condition and smell rlly good. The pop it’s are also nice and fun to play with.
Response: Thank you!!

Ericka Munoz: The people at learning express toys of Pinecrest are really sweet and treat you with respect,and they have a lot of toys for small childrens
Response: Thanks!

Ms. Smith: Perfectly located on U.S 1 in Dadeland. There were quite a few people in there shopping around d the time iw as in there. The space is limited because they have a huge variety of toys for keys but educational and recreational. They have stuff ranging from 1 month olds up to high-school. I found a large variety of stuff for my 4 months old. The prices aren't to steep but neither are they cheap.
Response: Thank you for visiting us! We hope to see you again soon and become your child's neighborhood to store!

Marisol G: Two squeeze toys damaged within a week. The first one broke the same day but we were already home and the 2nd one right after we left the store with it. The smoosh mega ball which is supposed to be a stretchy slime with a surprise is a sandy mess with a squeeze toy that was already torn. The clerk exchanged one of the toys but she said she could only take one toy back and was not responsible for any other damaged toys. Then who is? This store is expensive, I am very disappointed

maisie wong: Wonderful place to shop for any kid. The best part is that they wrap the gift for you free of charge!! Social distancing practice as only 5 customers are allowed in at any given time. Only drawback is the prices are a bit higher than what one can get on Amazon.

PJ Rodriguez: This store is a gem in the neighborhood. My 4 year old loves it and we go every week. The manager, Jessica, is outstanding and so helpful. Always a warm smile and willing to demonstrate the toys. She has great tips for age appropriate gift ideas as well.
Response: Thanks so much! We love being your neighborhood toy store!

14. Wynwood Shop

LEAVE AN OPINION
127 reviews
Wynwood Shop
Location
4.8
Products/Services
4.7
Possibility of Parking
4.7
Attention
4.7
Prices
4.7

Address: 181 NW 25th St, Miami, FL 33127

Schedule: Closed ⋅ Opens 12PM

Telephone: (954) 338-0520

Guy: Gift shop



Near Wynwood Shop:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Wynwood Shop: what do users think?


Alexandra Jara: Great variety of gifts. Artisanal pieces and art is amazing. You’ll definitely find a unique gift for family, friends and yourself! Must visit.

Aldo Cortes: A very neat shop with good quality and prices for their items. I bought my new favorite pair of sunglasses here among other stuff. Will definitely shop here again next time I'm in the area!

isaac scott: I love this town...I can't wait to return in a year to see the new changes. They change the paintings every year. So you better get your tickets to see the great artwork.

João Pereira: Amazing store!! Full of Obey content and another brands!! Really good employees too!! Loved it

Luis R: What an awesome shop! Great use of their space, very clean, and cool environment. The staff was super friendly and helpful.
Response: Thank you 🙏 we appreciate your kind words and are glad to hear you like the store ✌️

Valentina Páez: Amazing place and cool stuff, I love to support local artist!
Response: 👍 Thank you for shopping with us 🤟

Phillipe Rivera: Local Artists and Local Shop of the Wynwood Art District. Amazing art for sale in this exclusive shop. Always make it a stop when visiting the area. Support local artists and take home a piece of Wynwood!
Response: Thank you for your review. We are glad we were able to offer a positive experience while in Wynwood 😊

A Butterfly in Christ: Didn’t have a chance to go in because the shop was closed on Memorial Day but I do love the art work. The next time I come to Miami hopefully I’ll get to make it inside lol
Response: We hope next time you visit we get to meet you 😊

Lauren Pires: Unique and adorable! Best place for affordable and cute gifts in a creative & colorful city

Maryulis Castañeda: One of the best place to stop by when you are in wynwood! Amazing selection of products and really nice staff!! Also they are conveniently located. Don’t miss it!!
Response: Thank you!!!

15. Target

LEAVE AN OPINION
123 reviews
Target
Location
3.3
Products/Services
3.4
Possibility of Parking
3.3
Attention
3.3
Prices
3.3

Address: 1045 5th St Unit 201, Miami Beach, FL 33139

Schedule: Closed ⋅ Opens 8AM

Telephone: (786) 582-6708

Guy: Department store



Near Target:



Are you the owner of the business? PROMOTE IT!

  • Be the 1st in the ranking
  • exclusive page

Target: what do users think?


Whoami 0070: Great location as a tourist. It is a mini Target but has items you may have forgotten or need to get some Miami take homes. There is a CVS in the store. You do have to park in the parking garage and pay the fee unless you can find street parking which is difficult. There is also a Starbucks in the store.

Daniel Villa, AIA: This is basically a much nicer version of a CVS or Walgreens with a better selection. It’s a mini-Target, so they don’t have as much as a big target, but they have a good basic clothing selection and the home supply stuff is very good. And, for the tourists- they have a big selection of travel / trial size stuff. See my pic.

Gavin R.: Certainly the nicest Target we've ever been to. The design of the building is beautiful. Looking forward to seeing the shops on the first floor become occupied. Security on the entry and exits make you feels safe. There's a Starbucks inside too. Consider the store and the coffee shop to be boutique-sized. They may have limited offerings, but a good selection to be sure.

Cynthia Perez: I left a bag of items I bought at self checkout. Happened to me before several times (never at this target). All I have to do is call guest services and they always know immediately which bag I’m talking about, and set it aside for me to pick up later. I have called every single department at this specific target for the past 40 minutes trying to get through to someone, ANYONE who works in the store. I love target and switch between my local stores often (they all carry different items). But I’ve never NOT been able to get through to someone. I called over 7 times!!!! I know it’s a smaller target but this is crazy unacceptable compared to the service I get at super centers. This was extremely disappointing UPDATE: had to drive to the store, bag wasn’t able to be found because an employee definitely put everything back. HOWEVER the manager and guest services was extremely nice to me and helped me get everything back. Thank you so much!!!!!

Laura F: 5$ for 15 min parking at Target garage. What a rip-off! Also, the ticket machine at the exit is barely working, so expect a huge line to get out because people can't scan their parking tickets. We just witnessed multiple cars backing up because they couldn't get out. An employee of the Target parking garage seems to not care at all about the situation—best advice: DO NOT GO TO THIS TARGET.

Doris Galindo: Pairing was increased to $5 and it seems they did away with free first hour. This is an abuse in inflation. Why? Because while cost has gone up, it is unlikely their lease went up. Business sign 10 year leases. Or if they own the building their business loan payment is the same. Mortgages don’t go up with inflation They are not any attendant more because their is none. Anyways, disappointed they increased parking while their cost for parking has not gone up. Just another business that takes advantage of inflation to increase prices. And anyways, I’m going their to shop never liked paying for parking. At least I should be happy, because I stopped going and it helps my bottom line.

Nikki Marcott: My issue isn't so much with the store despite the massive inflation compared to other Targets in the city or their smaller selection. But today I was charged $10 for a lil more than 30 minutes of parking. I literally came to pick up an order I placed via their app and then I get this huge slap in the face as I am leaving. Sorry but this will be the last time I ever shop at this Target. I will be taking my business to the midtown location and will advise everyone I know to avoid this place. It's simply a matter of ethics and to do that to your customers is sadistic.

Emily Isaacson: This Target has a pretty decent selection, definitely beach heavy but we were able to find almost everything we needed. The grocery section was bare bones, but did not have a wide selection of produce. There were very few employees working, so it took us a while to finish checking out.

Raquel Conner: Small and not a great selection of clothing. I couldn't even find decent underwear in Small or Medium so I opted to go commando for a day. Not fun. We were visiting from out of town on a spontaneous vacation, so we had no clothes for the kids. We went here and found next to nothing. One sad little section for kids and there weren't even shorts for boys! It's a hot place and lots of pants but they didn't sell shorts-- weird. It would have been more worth it to leave Miami Beach for a different Target or other store. Ross had tons of kids clothes, so there it was the better option.

Charles Ortiz: Parking at Target now costs $5 for half an hour. Theres no sign of the new added charges either. Capitalism strikes again. Not worth coming here unless you want to pay an entrance fee. Take your business to a different store.